کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/29 | اعضاء: 316743 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پردازنده‌ رویت شده در Zauba نسل دوم اسنپدراگون ۶۵۲ است

اطلاعات جدید به دست آمده از وب‌سایت Zauba به وارد شدن تعدادی پردازنده‌ی شرکت کوالکام به هند اشار دارد. این پردازنده‌ها به احتمال فراوان نسل دوم پردازنده‌های میان‌رده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ باشند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت،اسنپدارگون ۶۵۲ پردازنده‌ای میان‌رده به شمار می‌رود و گوشی‌هایی همچون گلکسی A9 (۲۰۱۶)، اوپو R9 پلاس، آلکاتل Idol 4s و ال‌جی G5 SE از آن بهره می‌برند. کوالکام در اسنپدراگون ۶۵۲ از هشت هسته استفاده کرده است، چهار هسته‌ی قدرتمند ARM Cortex-A72 در کنار چهار هسته‌ی کم‌مصرف‌ Cortex-A53 این هشت هسته را تشکیل می‌دهند. استفاده از Cortex-A72 مصرف این پردازنده را نسبت به پردازنده‌های پیشین کاهش داده بود با این حال به نظر می‌رسد کوالکام در حال آماده‌سازی نسل دوم این پردازنده است.

ثبت شدن ورود پردازنده‌هایی از آمریکا به هند در وب‌سایت صادرات و واردات Zauba احتمال عرضه‌ی نسل دوم اسنپدراگون ۶۵۲ را قوت بخشیده است. به احتمال فراوان نسل دوم اسنپدراگون ۶۵۲ نیز یک پردازنده هشت هسته‌ای باشد که چهار هسته‌ی آن با فرکانس ۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر آن با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز کار می‌کنند. پردازنده گرافیکی ۶۲۱ مگاهرتزی در کنار پشتیبانی از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و ۸ گیگابایت رم DDR4 از جمله مشخصات دیگر این نسل خواهد بود.

نسل دوم اسنپدارگون ۶۵۲

هفته‌ی گذشته ۵۸ واحد پردازنده برای انجام تست‌ از آمریکا وارد هندوستان شده است. وب‌سایت Zauba ارزش هر کدام از این پردازنده‌های وارد شده را تقریبا ۵۱ دلار آمریکا اعلام کرده است. این پردازنده‌ها با نام MSM8976SG لیست شده‌اند، این در حالی است که اسنپدراگون ۶۵۲ را با شماره مدل MSM8976 می‌شناسیم. پسوند SG در شماره مدل پردازنده‌های جدید لیست شده به احتمال فراوان به نسل دوم (second generation) بودن آن‌ها اشاره دارد. هنوز هیج اطلاعاتی از زمان معرفی MSM8976SG در دست نیست ولی به مرحله تست رسیدن آن نشان از در راه بودن این پردازنده‌های میان‌رده دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33295 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/25 تعداد مشاهده: 1719
سافت گذر